Monday, October 7, 2013

köök ja kook

saabus köök ja minu isiklik sünnipäev :) köögi sai selleks ajaks paika. "puzzle" kokkupaneku ajal muidugi selgus, et meie eritellimusega valamukapi uksele olid hingeaugud ja käepideme kohad valesse kohta freesitud :S olin üllatavalt rahulik, sest teadsin, et see on nende black ja nad peavad mulle uue ukse tellima. millal see tuleb, teavad ainult inglid taevas. seni saame seda kasutada, muster on ainult tagurpidi... muus osas olen rahul, sest mul on nüüd kapid, kuhu saab kõik köögividinad ära panna. seoses sellega kulutasin 10€, mis oli mu elu parim ost - sahtlisisu nugade-kahvlite tarbeks :P lisaks on kelmikas sisse-välja sõitev käterätihoidik, kunagi tulevikus saabuv imur pliidi kohale ja valgustus töötasapinna kohal.
kokkuvõtvalt olen rahul, et mul on ilus romantiline kööginurk, mis vastav üpris hästi tänapäevastele mallidele ja ma ei maksnud selle eest 1000€. kui Herr Abikaasa ikkagi kunagi soovib seina köögi ja elutoa vahele püstitada (milles ta ise ka enam kindel ei ole, sest saatekese ääres on ju õhtuti ometegi nii otsata mugav võikusid vorpida ja need kõik joonelt hammaste vahele pista ilma pilku telekalt pööramata), siis saab olemasolevale kapireale väikesed korrektuurid teha, üht-teist ümber tõsta ja mõned kapid juurde soetada.

minu sünnipäev oli tore, sest maja said näha ka mu sõbrantsid. ka nemad olid suht kidakeelsed, kuigi võis aimata heakskiitvat mõminat :) üks sõbrants valgustas mind, et tema hirm oli suur, kui kuulis, kuhu meil plaan kolida on, aga sisenesed adus, et tema hirmud minu kaine mõistuse kadumisest olid enneaegsed ja koht ning maja ise on igati ok :)

No comments:

Post a Comment