Friday, October 25, 2013

klaasmaja otsinguil

majja sisse kolides oli üks kindel soov ja tahtmine soetada ka kasvuhoone, et suvel värske kraam kahe sammu kaugusel oleks. kuna kolimine jäi suve algusesse, siis lihtsalt ei jõudnud sellega tegeleda ja olgem ausad, mulle ükski ülejala tehtud asi ei meeldi. ema ja ämm pakuvad alati kurke-tomateid ka, nii et ei olnud häda. 
kaalusime siis suve läbi igasugu variante. jaa, kasvuhooneid on saada igasuguseid - erikujulisi, erisuurusi kui ka eri materjalist. üks, mis mulle ühegi juures ei sobinud, oli hind... teadagi, korralik asi maksab rohkem, aga maksta üle 400€ kasvuhoone eest tundus mulle üle mõistuse. teeme väikese tagasiarvutuse kroonidesse - kuus ja pool TUHAT! no ei!!! tegime siis joonised ja arvutused, et palju tuleks isetehtuna korralik taoline ehitis ja teate mida, ega see summa sugugi väiksem ei tulnud :( oma aeg ja närvikulu ka veel juurde, eksole. niisiis mõtlesin, et ootame veel, talv tulemas, lasevad hindu allapoole. siis aga juhtus midagi :)
nimelt jalutasin ükspäev kodupoest välja ja nägin üle tee tühja kasvuhoonet, kust üksik 2-meetrine malts vastu vaatas. mõtlesin, et huvitav, miks seda ära ei katkuta. koju jõudes hakkas mõte juba tööle, järgmisel korral poodi minnes vaatasin kasvumaja uuesti, nüüd juba sihilikumalt. malts oli vahepeal kadunud :D aga konstruktsioon ise seises endiselt kurvalt aianurgas. asusin siis luurama, ent ühelgi korral ei näinud liikumist, et küsida, kas saaks kaupa teha. ilmselgelt ei kasuta klaasideta kasvuhoonet keegi ja ümbrus oli platsil ka selline, et vaevalt seda keegi kavatsebki kasutada. 
kirjutasin siis kirja, mille poetasin postkasti ja jäin ootele. ja oh õnne - telefon heliseski! kaup sai kiire ja soodne ning eile me kasvuhoone selga võtsime ja kodu poole sammusime. vaatepilt võis päris naljakas olla, kui kaks inimest äkki kasvuhoone selga tõmbavad ja minema vantsivad :D mõõdud polnud õnneks teab mis suured: 2,5 x 2,5m. ega häda anna häbeneda, eks ;) õnneks on raam alumiiniumist, mis tähendab, et see on ülikerge, samas roostevaba. mu isa teadis rääkida, et see on Pärnu Masinatehase toodang ja et taolisi kasvuhooneid müüdi moodulitena s.t. et pane mitu soovid üksteise järgi. meile piisab ühest 2,5-meetrisest jupist täiesti.
minu nunnu ;)
nüüd ta meil siin aianurgas ilutseb :) ootab kevadist hooaega, kui rajame väikese vundamendi konstruktsiooni kinnitamiseks. küljeklaasid ja teise ukse saime ka kaasa, peale ja otstesse tuleb midagi uut leiutada, aga ma arvan, et Pärnu Postimehe laupäevane kuulutusterubriik aitab mul soodsalt klaasid skoorida või kui mitte, siis katuseks võime plastiku ka osta. isegi tuulutusaknad on katuses olemas :) 
hetkel arvan, et 50€ on lagi, millega arvestada tuleb. kui läheb ka 100€, oleme ikka suurelt võitnud :) nagu te aru saate, ma olen ülirahul!

No comments:

Post a Comment