Friday, October 25, 2013

külma tahaks

teadagi ei meeldi tehnikale kolimine. meil ütles lõplikult üles külmik, mis juba enne liigutamistki vaevaliselt külma pidas. nüüd siis oli suvi läbi olukord, kus piim seisis kapis värske ainult ühe päeva. ma olen ju teada pika vinnaga toimetaja, seega külmikumüügi kõrghooajal raha poodi viima ei tõtanud. nüüd tundus ka sügavkülmas jäätis pehmemaks minema hakkavat, seega tuli otsinguring ette võtta.
valik on põhimõtteliselt igal pool ühesugune, mulle aga tundub jabur ainult 2-aastane garantii. kusjuures müüjad ise ka ütlevad, et osadel firmade kappide lõpebki tööaeg paari aasta möödudes. praegune külmik teenis meid 8 aastat.
külmiku missivalimised võitis seekordki Whirlpooli blond kaunitar, seekord siis sangadega mudel, sest nii on loomulikum ;) ja uksetihendid jäävad loodetavasti kauemaks ajaks terveks, kui kellelgi pole vajadust oma näppe sinna vahele lükata ;) Whirlpool seetõttu, et nemad tagavad külmutusseadmele ja mootorile 7-aastase garantii ja kui ma ausalt ütlen, siis kui ma oleks selle peale juba eelmisel suvel mõelnud, mil esimest korda sain aru, et kõik korras pole, oleks me tasuta uue kapi saanud, kuna külmutusaparaat hakkas siis juba saba andma, aga kas ma siis tulin selle peale - loomulikult mitte :S
tegelikult olen ma lihtsalt reklaami ohver, sest Whirpooli reklaamid olid ja on lihtsalt nii imelised :P '90-ndatel vahtisin ma neid suu ammuli ja kui tuli aeg endale esimene külmik osta, siis polnud üleüldse mingit küsimustki, millist valida :D
ühesõnaga, mul on nüüd jälle külm mahl ja värske piim :)
vanast kapist saaks hea veinikülmiku, sest +12 on sellele imelisele punasele ollusele hää hoiukeskkond.

No comments:

Post a Comment